Často kladené otázky


  • Pri každom produkte uvádzame informáciu či je dostupný/skladom alebo nedostupný
  • Pri každom produkte je informácia, kedy vám vieme najskôr produkt doručiť
  • Pri posledných kusoch platí, kto skôr objedná, ten získa
  • Pri nedostupnom tovare preveríme, či bude u dodávateľa skladom. Ak produkt už nie je v predaji, navrhneme vám iné riešenie.
  • Ak pri produkte uvádzame informáciu Doručíme do troch dní, tovar máme v externom sklade. Skôr ho doručiť nevieme.
  • Ak pri produkte uvádzame SKLADOM, tovar posielame do 24 – 48 hod.
  • Ak je pri produkte informácia na objednávku, tovar si môžete rezervovať. Po overení možnosti a termínu dodania u dodávateľa, vám potvrdíme, kedy tovar doručíme. Komunikujeme prostredníctvom emailov alebo telefonicky.

  • Ak pri produkte uvádzame „Zľava v košíku“ „Bonus v košíku“, výslednú sumu za produkt uvidíte až po pridaní do košíka.
  • Ak pri produkte uvádzame darček v hodnote XY €, túto sumu vám nezarátame. Darček je predsa zadarmo.
  • Ak si objednáte viac produktov s rôznou lehotou dodania, ich posielanie vyriešime dohodou. Ak si prajete tovar skladom poslať hneď, vybavíme a postupne po naskladnení pošleme aj ďalšie produkty. Ak si prajete tovar poslať naraz, vybavíme, keď nám do skladu dorazia všetky vaše objednané produkty. Pre presné informácie nás vždy kontaktujte na vozako@vozako.sk
  • Tovar skladom vybavujeme po uhradení príslušnej sumy. Náš TIP: Pre rýchle dodanie tovaru využívajte rýchle platby cez internetbanking alebo doručenie na dobierku.
  • Tovar označený doručenie do 3 dní sa nachádza v externom sklade, expedujeme najskôr do troch dní.
  • V prípade komplikácií s termínom dodania vás vždy kontaktujeme. Prosím, vždy uvádzajte na seba pravdivé kontaktné údaje.
    Miesto pre osobný odber tovaru je v Snine. Posielame email alebo sa s vami spojíme telefonicky, keď pripravíme tovar k vyzdvihnutiu.

  • Ak sa nám neviete dovolať (nedvíhame), sme vyťažení. Preferujeme emailovú komunikáciu – otázky, dopyty, pripomienky, všetko posielajte na mail vozako@vozako.sk Promptne reagujeme a vyriešime k vašej spokojnosti.

Vyberte si tovar – produkt, o ktorý máte záujem. Kliknite na Vložiť do košíka. Vyroluje sa vám rýchly prehľad, čo máte v košíku. Ak chcete nakupovať ďalej, kliknite na Pokračovať v nákupe. Ak chcete tovar objednať, kliknite na Prejsť do košíka. Zobrazí sa vám celý obsah košíka. Kliknite na Objednať. Vyplňte potrebné údaje, aby sme vedeli kam vám máme tovar poslať. Vyberte si spôsob platby a potvrďte objednávku.

Vyberte si tovar, o ktorý máte záujem a vložte ho do košíka. Zobrazí sa vám náhľad košíka. Zvoľte si možnosť Prejsť do košíka a zobrazí sa vám celý obsah košíka. V prehľadnom zozname vám zobrazíme všetky potrebné údaje pre výslednú sumu, ktorú po objednaní tovaru zaplatíte. Žiadne dodatočné poplatky navyše. Výslednú sumu s DPH a cenu poštovného vidíte vpravo. Pri niektorých produktoch dávame v košíku ešte zľavu navyše. Táto sa vám zobrazí v prehľadnej tabuľke a prejaví sa vo výslednej cene.
Zobrazená výsledná cena je konečná a platná v momente objednávky. Nie je ju možné dodatočne meniť.

Ak si zakúpite tovar cez náš eshop, môžete si ho vyskúšať. Upozorňujeme však, že len v takej miere, ako by sme vám ho predviedli v predajni. To znamená, že s ním nemôžete vykonávať žiadnu činnosť.
Príklad: Objednáte si z eshopu kosačku. Ak ide o elektrickú kosačku, zapojte ju a spustite. Vyskúšajte s ňou pohybovať. To je však všetko. Nemôžete ju použiť na kosenie trávnika.
Pri motorovej píle to funguje podobne. Môžete do nej naliať palivo a naštartovať ju, ale nemôžete ju použiť na pílenie dreva.
V týchto prípadoch ide teda o základné vyskúšanie stroja, či funguje a ako funguje. Oboznámite sa s jeho fungovaním a jeho funkciami, so zapnutím a vypnutím. Podobne, ako keby sme vám tieto činnosti predviedli v predajni.
Pri skúšaní tovaru teda nesmie dôjsť k jeho opotrebovaniu.

Chápeme, že sa stane, že zakúpený tovar nespĺňa úplne vaše predstavy a rozhodli ste sa ho v zákonnej lehote vrátiť do nášho eshopu. Obal predmetom kúpy tovaru nie je, ale upozorňujeme, že v zmysle § 10 ods. 4 zák. č. 102/2014 Z.z. spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. Ak Tovar vrátite poškodený alebo opotrebovaný nad rámec vyššie popísaného zaobchádzania, sme ako predávajúci oprávnený uplatniť si po spotrebiteľovi nárok na náhradu škody.

Tovar som poškodil, môžem ho ešte vrátiť? Ako to bude s vrátením peňazí?
Ak ste pri skúšaní tovar poškodili, vrátiť ho môžete. Upozorňujeme vás však, že použitý, poškodený a/alebo neúplný je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu náklady v súlade s ust. § 457 a § 458 Občianskeho zákonníka SR, ktoré vznikli v súvislosti s opravou tovaru a jeho uvedením do pôvodného stavu, nakoľko v zmysle § 10 ods. 4 zák. č. 102/2014 Z.z. spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.
Nárok na vrátenie celej sumy tovaru máte iba vtedy, ak tovar vrátite nepoškodený a s komplexným príslušenstvom, s ktorým ste ho dostali v balení.
V prípade, že kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy a doručí predávajúcemu tovar so zníženou hodnotou, ktorý je použitý, poškodený a/alebo neúplný je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu náklady v súlade s ust. § 457 a § 458 Občianskeho zákonníka SR, ktoré vznikli v súvislosti s opravou tovaru a jeho uvedením do pôvodného stavu, nakoľko v zmysle § 10 ods. 4 zák. č. 102/2014 Z.z. spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.

Tovar môžete vrátiť do kalendárnych dní (teda nie pracovných). Lehota začína plynúť od nasledujúceho kalendárneho dňa po prevzatí tovaru. Napríklad tovar si prevezmete v utorok, od stredy vám tak plynie lehota 14 dní, počas ktorej môžete tovar vrátiť. Rozhodujúci je pri vrátení dátum odoslania odstúpenia od zmluvy.


Peniaze na váš účet za vrátený tovar sa snažíme poslať čo najskôr. Najneskôr je to však do 14 dní od odstúpenia zmluvy nie skôr, ako nám tovar doručíte. Náklady na vrátenie tovaru nesiete vy.


Pri reklamácii značiek Scheppach, Riwall, Garland odporúčame využiť službu cez email a cez neho si objednať dopravu bezplatne. Spoločnosť vyšle po reklamovaný výrobok prepravcu, ktorý ho o dvás prevezme. Veľmi praktické a jednoduché riešenie.
Kontakné údaje uvádzame pri produktoch jednoltivých značiek alebo si ho skopírujte:

Kontakt pre nahlásenie reklamácie: 0903 947 194
E-mail: peter.btps@gmail.com
Firma: BTPS, s.r.o.

Pre značku Bosch využite kontaktný formular na ich webovej stránke. Kliknite na tento odkaz a vyplňte potrebné údaje. Bosch k vám vyšle dopravcu, ktorý reklamovaný tovar prevezme.

V prípade reklamácie iných značiek, vyplňte prosím formular na tejto stránke: https://vozako.sk/module/formular/reklamacie

Na právnické osoby – podnikatelia, ktorí tovar u nás kúpili v rámci podnikateľskej činnosti alebo samostatného výkonu povolania sa zákonná možnosť Odstúpenia od zmluvy v priebehu 14 dní nevzťahuje. Kontaktujte nás prosím na vozako@vozako.sk, spojíme sa s Vami a skúsme nájsť riešenie.