Kód: HECHT59399ARMY
Značka: Hecht
HECHT 59399 ARMY - akumulátorová štvorkolka
Akumulátorová štvorkolka homologizovaná pre prevádzku na pozemných komunikáciách. Motor 2200 W.
Potrebné
Vždy aktívne
Povinné - bez možnosti zrušenia. Potrebné súbory cookie pomáhajú vytvárať použiteľné webové stránky tak, že umožňujú základné funkcie, ako je navigácia stránky a prístup k chráneným oblastiam webových stránok. Webové stránky nemôžu riadne fungovať bez týchto súborov cookies.
Použité cookies
Preferencie
Preferenčné súbory cookies umožňujú internetovej stránke zapamätať si informácie, ktoré zmenia spôsob, akým sa webová stránka chová alebo vyzerá, ako napr. váš preferovaný jazyk alebo región, v ktorom sa práve nachádzate.
Použité cookies
Štatistiky
Štatistické súbory cookies pomáhajú majiteľom webových stránok, aby pochopili, ako komunikovať s návštevníkmi webových stránok prostredníctvom zberu a hlásenia informácií anonymne.
Použité cookies
Marketing
Marketingové súbory cookies sa používajú na sledovanie návštevníkov na webových stránkach. Zámerom je zobrazovať reklamy, ktoré sú relevantné a pútavé pre jednotlivých užívateľov, a tým cennejšie pre vydavateľov a inzerentov tretích strán.
Použité cookies
Nezaradené
Nezaradené súbory cookies sú cookies, ktoré práve zaraďujeme, spoločne s poskytovateľmi jednotlivých súborov cookies.
Použité cookies
Kód: HECHT59399ARMY
Značka: Hecht
Akumulátorová štvorkolka homologizovaná pre prevádzku na pozemných komunikáciách. Motor 2200 W.
Akumulátorová štvorkolka homologizovaná pre prevádzku na pozemných komunikáciách. Motor 2200 W.
Výhody
HECHT 59399 je akumulátorová štvorkolesová štvorkolka s homologizáciou pre prevádzku na pozemných komunikáciách . Možno registrovať ako bežné vozidlo a s patričným technickým preukazom, evidenčným číslom a povinným ručením prevádzkovať aj na ceste . Štvorkolka sa tak môže stať úsporným a ekologickým dopravným prostriedkom do zamestnania poslúži pri ceste na nákup apod .. Rovnako dobre však poslúži aj pri práci v záhrade.
Vybavená je bezkľúčovou spínacou skrinkou. Namiesto kľúčika slúži diaľkový ovládač, v ktorého prítomnosti sa štvorkolka aktivuje. Bez neho elektronika nezopne. Ovládačom sa zároveň aktivuje alebo deaktivuje alarm . Na prepravu menšieho nákladu alebo nákupu možno použiť predný a zadný nosič, stroj je vybavený aj ťažným zariadením (guľou) pre ťahanie prívesných vozíkov.
Štvorkolka je vybavená prednými bubnovými brzdy a zadnými kvapalinovými, kotúčovými brzdami. Predné bubnové brzdy sú ovládané pákou na riadidlách, zadné kotúčové kvapalinové brzdy sú ovládané pedálom, pravou nohou. Motor je osadený na zadnej odpruženej náprave, prevod z motora na os je pomocou uzavretej prevodovej skrinke. Predné kolesá sú na samostatne odpružených závesných ramenách. Na prepracovaných hliníkových ráfikoch sú osadené veľké pneumatiky s hrubým dezénom zaisťujúcim dokonalú trakciu aj v teréne. Na riadidlách je upevnený digitálny tachometer. Dravým vzhľadom i akceleráciou sa stroj približuje "dospelým" štvorkolkám so spaľovacím motorom. Zásadnou výhodou je však úplnetichá prevádzka bez emisií . Prevádzkovať teda možno aj v miestach, kde by hluk, alebo zápach splodín mohol okolie obťažovať.
Podľa aktuálneho stavu akumulátora je doba nabíjania 8 - 15 hodín. Nabíjačka je súčasťou dodávky stroja.
Vypočítaný dojazd na jedno nabitie je 70 km . Reálny dojazd priemernou rýchlosťou 35 km / h pri hmotnosti vodiča 70 kg je 60 km. Dojazd je ovplyvnený kondíciou akumulátora, zaťažením stroje a terénom. Maximálna rýchlosť je 45 km / h.
Štvorkolka je vybavená ťažným zariadením (guľou).