Kód: HECHT2089
Značka: Hecht
HECHT 2089 - bezolejový kompresor
Bezolejový kompresor s dvomi motormi s max. výkonom 528 l/min., príkon 3000 W, veľmi tichá prevádzka, vzdušník 50 l, max. tlak 8 bar. 2 výstupy.
Potrebné
Vždy aktívne
Povinné - bez možnosti zrušenia. Potrebné súbory cookie pomáhajú vytvárať použiteľné webové stránky tak, že umožňujú základné funkcie, ako je navigácia stránky a prístup k chráneným oblastiam webových stránok. Webové stránky nemôžu riadne fungovať bez týchto súborov cookies.
Použité cookies
Preferencie
Preferenčné súbory cookies umožňujú internetovej stránke zapamätať si informácie, ktoré zmenia spôsob, akým sa webová stránka chová alebo vyzerá, ako napr. váš preferovaný jazyk alebo región, v ktorom sa práve nachádzate.
Použité cookies
Štatistiky
Štatistické súbory cookies pomáhajú majiteľom webových stránok, aby pochopili, ako komunikovať s návštevníkmi webových stránok prostredníctvom zberu a hlásenia informácií anonymne.
Použité cookies
Marketing
Marketingové súbory cookies sa používajú na sledovanie návštevníkov na webových stránkach. Zámerom je zobrazovať reklamy, ktoré sú relevantné a pútavé pre jednotlivých užívateľov, a tým cennejšie pre vydavateľov a inzerentov tretích strán.
Použité cookies
Nezaradené
Nezaradené súbory cookies sú cookies, ktoré práve zaraďujeme, spoločne s poskytovateľmi jednotlivých súborov cookies.
Použité cookies
Kód: HECHT2089
Značka: Hecht
Bezolejový kompresor s dvomi motormi s max. výkonom 528 l/min., príkon 3000 W, veľmi tichá prevádzka, vzdušník 50 l, max. tlak 8 bar. 2 výstupy.
Výhody:
Dvojmotorový bezolejový kompresor so sacím výkonom 528 l/min. Kompresor je veľmi tichý a vďaka tomu, že neobsahuje olejovú náplň, nemôže sa stať, že by kvapky oleja prenikali do stlačovaného vzduchu. To je veľkou výhodou napríklad pri použití striekacej pištole, kedy olej môže kontaminovať farbu a znehodnotiť nástrek.
Kompresor je poháňaný elektrický motorom 230 V/50 Hz.
Kompresor je veľmi tichý. Reálny hluk je zrovnateľný s hlasitosťou rozhovoru dvoch osôb. V garáži alebo v dielni si preto možno ani nevšimnete, že je kompresor zapnutý.
Ďalšou výhodou je absencia oleja v kompresora. To na jednej strane uľahčí údržbu spojenú s kontrolou, doplňovaním a výmenou oleja u bežných olejových kompresorov, zároveň olej nemôže prenikať do vzduchu. Pri olejových kompresor sa môže kedykoľvek do tlakového vzduchu dostávať menšie či väčšie množstvo oleja, čo môže byť nežiaduce.